Share

Το marketing που ακολουθεί η πλειοψηφία των ανθρώπων στο περιεχόμενό τους μετά την κατασκευή ιστοσελίδας ή e-shop είναι ένα περίπλοκο θέμα.

 

Τη μία μέρα η στρατηγική σας δουλεύει και την επόμενη όχι. Εκεί που νομίζατε ότι «λύσατε το μυστήριο», συνειδητοποιείτε ότι είστε πίσω από τους ανταγωνιστές σας. Όταν λοιπόν έχετε μπει στα βαθιά μονοπάτια του Content Marketing και παρατηρείτε ότι δε λειτουργεί σωστά, ίσως είναι καιρός να προχωρήσετε σε αναθεώρηση των παρακάτω στοιχείων που ενδεχομένως σας έχουν ξεφύγει.

 

 

  1. Πουλάτε πάρα πολλά 

 

Κανείς δε θέλει να διαβάσει το διαφημιστικό σας φυλλάδιο. Πότε ήταν η τελευταία φορά που σας σταμάτησε κάποιος να σας πουλήσει κάτι; Οι περισσότεροι άνθρωποι ενδιαφέρονται στην επίλυση των προβλημάτων τους και όχι στο να «κουραστούν» από τον εκάστοτε πωλητή.

 

Επομένως, αν διαβάζετε το περιεχόμενο σας και σας ακούγεται σαν «πώληση», ίσως θα έπρεπε να το ξαναφτιάξετε από την αρχή, σκεπτόμενοι τον πελάτη σας αυτή τη φορά. Ξεκινήστε με τα προβλήματα τους και δείξε τους πώς να τα λύσουν. Όταν το καταφέρετε αυτό, δημιουργείτε μια σχέση εμπιστοσύνης. Αυτός θα πρέπει να είναι ο κύριος στόχος της καμπάνιας σας!

 

2.

Δε γνωρίζετεσε ποιον απευθύνεστε

Σίγουρα γνωρίζετε ποιον θέλετε να στοχεύσετε. Όμως γνωρίζετε πραγματικά ποιός είναι; Ξέρετε τις φοβίες, τις ελπίδες, τα προβλήματα τους και τον τρόπο που καταναλώνουν οι υποψήφιοι πελάτες σας;

Για να τους καταλάβετε πραγματικά,θα πρέπει να δημιουργήσετε ανεπτυγμένες κατηγορίες καταναλωτών που καλύπτουν όχι μόνο τα δημογραφικά, αλλά και τα ψυχογραφικά τους δεδομένα. Ανακαλύψτε όσα περισσότερα μπορείτε για εκείνους. Όταν καταλάβετε ποιοί είναι πραγματικά, τότε μπορείτε να συναναστραφείτε πλήρως μαζί τους.

 

3. Δε γνωρίζετε τι κάνουν στη ζωή τους

Στο ταξίδι της ζωής τους, οι πελάτες έχουν διαφορετικές ερωτήσεις για τις οποίες αναζήτουν απαντήσεις.

Όμως, όταν τους δίνετε  το ίδιο περιεχόμενο συνέχεια, πώς θα πάρουν αυτές τις απαντήσεις;

Αντιθέτως, πρέπει να δημιουργείτε περιεχόμενο που απαντάει στις ανησυχίες που θα τους παρουσιαστούν κατά την διάρκεια του ταξιδιού αυτού, καθώς θα τους βάλετε σε σκέψεις σχετικά με το αν θέλουν να επενδύσουν στην εταιρία σας ή όχι. Απλώς σκεφτείτε σαν εκείνους για λίγο, μπορούν τα προϊόντα σας να καλύψουν τις ανάγκες τους; Αν η απάντηση που δώσατε ήταν όχι, ήρθε η ώρα για καινούργιο περιεχόμενο!

 

  1. Δε μπορούν να βρουν το περιεχόμενο σας

 

Θυμάστε την ταινία «Field of Dreams», όταν μια φώνη είπε στον Kevin Costner «Αν το χτίσεις, θα έρθουν.»;

 

Δυστυχώς, δεν δουλεύει έτσι μια ιστοσελίδα, ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Για την ακρίβεια, ακόμη και να το δημιουργήσετε, οι υποψήφιοι πελάτες σας δεν θα έχουν την παραμικρή ιδέα ότι έχει φτιαχτεί! Έτσι, δημιουργήσατε ένα αριστουργηματικό κομμάτι διαδικτυακής παρουσίας με εξαιρετικό content marketing, που όμως χρειάζονται λίγο φώς. Επενδύστε πάνω στην προώθηση μέσω web marketing, δημοσιεύστε το στα μέσα κοινωνικής δικτυώσης και ζητήστε από φίλους και γνωστούς να το μοιραστούν! Ακόμη, πληρώστε κάποιον να βάλει ένα διαφημιστικό μπλουζάκι, εάν πιστεύετε ότι αυτό θα δουλέψει! Ανεξάρτητα με τον τρόπο που θα το διαδώσετε, σιγουρευτείτε ότι το διαδίδετε.

 

Γι’αυτό λοιπόν, επενδύστε λίγο χρόνο στην καμπάνια σας και αποκτείστε αυτογνωσία. Όταν συνειδητοποιήσετε ότι κάτι από αυτά που κάνετε δε λειτουγεί σωστά, ακολουθείστε τα κατάλληλα βήματα για την επαναφορά της καμπάνιας σας και θα εκπλαγείτε ευχάριστα με τα αποτελέσματα!

In this article

Join the Conversation