fbpx

News

Οι τροφές που εξαφανίζουν το λίπος στην κοιλιά, σύμφωνα με το Harvard

today18/06/2024 2

Background
share close

Το σπλαχνικό λίπος, το οποίο συσσωρεύεται στην περιοχή της κοιλιάς, απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή λόγω της συσχέτισής του με διάφορες ασθένειες σύμφωνα με ειδικούς της Ιατρικής Σχολής του Harvard. Για να το μειώσεις λοιπόν, η επιλογή μιας υγιεινής διατροφής είναι το “κλειδί”. Σε αντίθεση με το λίπος που συσσωρεύεται σε άλλες περιοχές του σώματος, όπως οι γοφοί και οι γλουτοί, το κοιλιακό λίπος, γνωστό και ως σπλαχνικό λίπος, είναι ένας σημαντικός παράγοντας κινδύνου για την υγεία. Σύμφωνα με την Ιατρική Σχολή του Harvard, το σπλαχνικό λίπος σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης ασθενειών όπως το άσθμα, ο διαβήτης, οι καρδιαγγειακές παθήσεις και ορισμένοι τύποι καρκίνου. Επομένως, η καταπολέμησή του είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της καλής υγείας και την πρόληψη αυτών των ασθενειών.

Πώς θα είσαι πιο υγιής, σύμφωνα με το Harvard

Ποιες όμως είναι οι τροφές που θα σε βοηθήσουν να το εξαφανίσεις; Ακολουθεί η λίστα με όλες τις τροφές που προτείνει το Harvard.

1. Φρούτα

Τα φρούτα, ειδικά το πεπόνι και το καρπούζι, είναι ιδανικά για την καταπολέμηση του κοιλιακού λίπους λόγω της χαμηλής πρόσληψης θερμίδων και της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε νερό, που θα σε βοηθήσουν να αισθανθείς κορεσμό.

Άλλες εξαιρετικές επιλογές είναι οι φράουλες και τα βατόμουρα, που θα σου προσφέρουν φυτικές ίνες και νερό, απαραίτητα για την καλή πέψη και τον έλεγχο της όρεξης.

2. Όσπρια 

Τα φασόλια είναι μια άπαχη πηγή πρωτεΐνης και διαλυτών φυτικών ινών, καθιστώντας τα έναν τέλειο σύμμαχο για τη μείωση του κοιλιακού λίπους.

Οι διαλυτές φυτικές ίνες θα σε βοηθήσουν να αισθανθείς χορτάτος για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

3. Βρώμη

Η βρώμη είναι άλλη μία τροφή πλούσια σε διαλυτές φυτικές ίνες, ιδανική για να τη συμπεριλάβεις στο πρωινό σου. Θα σου προσφέρει ενέργεια και κορεσμό, βοηθώντας σε να ελέγξεις την όρεξή σου και να αποφύγεις τα σνακ μεταξύ των γευμάτων.

4. Κολοκύθα

Η κολοκύθα είναι ένα ευέλικτο φαγητό που μπορείς να συμπεριλάβεις σε σούπες, πουρέ και μαγειρευτά. Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, οι οποίες θα σε βοηθήσουν να αισθανθείς κορεσμό και να ρυθμίσεις την εντερική σου διέλευση. Επιπλέον, η γλυκιά και ήπια γεύση του το καθιστά μια νόστιμη και υγιεινή επιλογή.

5. Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα είναι ένα είδος ξηρών καρπών πλούσιο σε υγιή λίπη, φυτικές ίνες και μέταλλα. Η κατανάλωση μιας χούφτας αμύγδαλα, καρύδια ή φουντούκια θα σε βοηθήσει να ελέγξεις την όρεξή σου και να διατηρήσεις την καρδιαγγειακή σου υγεία.

6. Σολομός

Ο σολομός είναι ένα ψάρι πλούσιο σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, απαραίτητα για την καρδιαγγειακή υγεία. Αυτά τα λιπαρά οξέα βοηθούν επίσης στη μείωση των τριγλυκεριδίων και της αρτηριακής πίεσης, τα οποία μπορεί να συμβάλλουν και στη μείωση του κοιλιακού λίπους.

7. Γιαούρτι

Το φυσικό γιαούρτι χωρίς προσθήκη ζάχαρης είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και ασβεστίου, εκτός από το ότι είναι εύπεπτο.

Η συμπερίληψή του στη διατροφή σας θα σας βοηθήσει να μείνετε ικανοποιημένοι και να δυναμώσετε τα οστά και τους μύες σας.

8. Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως το σπανάκι, το λάχανο, το σέσκουλο ή το κάρδαμο, είναι ελαφριά, πλούσια σε φυτικές ίνες και μέταλλα.

Επιπλέον, παρέχουν βιοδραστικές ενώσεις ευεργετικές για την υγεία.

9. Καγιέν

Το καγιέν είναι ένα μπαχαρικό που προσθέτει γεύση στα γεύματα και σου επιτρέπει να μειώσεις την ποσότητα αλατιού που χρησιμοποιείς.

πηγη : https://www.msn.com

Written by: Χρύσα Μαλάμη

Rate it

0%