fbpx

News

Οι μικροαπάτες του εγκεφάλου που μπορείς να κάνεις, για να φτιάξεις τα κέφια σου

today01/09/2023 6

Background
share close

Απλές καθημερινές συνήθειες – 5 Tips για να εκτοξεύσεις τη σεροτονίνη σου στα ύψη

Υπάρχουν τρόποι να φτιάξεις πολύ εύκολα τη διάθεσή σου. Κι όμως, αν βάλεις κάποιες συνήθειες στην καθημερινότητά σου, θα δεις διαφορά.

Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι υπάρχουν dupes, δηλαδή “απάτες” που μπορείς να κάνεις στον οργανισμό σου, ώστε να αυξήσεις την σεροτονίνη. Η σεροτονίνη, είναι η ορμόνη της καλής διάθεσης και μας βοηθάει να είμαστε πιο χαρούμενες. Εννοείται ότι πρέπει να ζητάς πάντα συμβουλές ειδικού όταν δεν αισθάνεσαι ψυχικά καλά και όταν θεωρείς ότι το έχεις ανάγκη. Ωστόσο, υπάρχουν tips που θα δώσουν ένα boost στη διάθεσή σου.

5 TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΟΞΕΎΣΕΙΣ  ΤΗ ΣΕΡΟΤΟΝΊΝΗ ΣΟΥ ΣΤΑ ΎΨΗ

Βγες έξω

Αρχικά το ιδανικό είναι να βγεις έξω. Ο ήλιος και ο αέρας θα σε βοηθήσουν πολύ. Κάνε μια βόλτα περπάτα με τα ακουστικά σου και άκου την αγαπημένη σου μουσική. Μπορείς να εξερευνήσεις ένα πάρκο, ή να πας βόλτα στην παραλία.

Χάιδεψε ένα κατοικίδιο

Είτε πρόκειται για σκύλο, ή για γάτα, θα σε ωφελήσει αν περάσεις λίγα λεπτά με ένα κατοικίδιο. Σύμφωνα με έρευνες, η επαφή με τα ζώα, μειώνει τα επίπεδα κορτιζόλης και κατά συνέπεια μειώνει το στρες.

Παίξε ένα παιχνίδι

Είναι ωραία ιδέα να καλέσεις τους φίλους σου για έναν μαραθώνιο Monopoly στο σπίτι, ή ότι άλλο σας αρέσει. Ακόμα καλύτερα, βοηθούν στην καλή διάθεση τα παιχνίδια που παίζονται σε εξωτερικό χώρο.

Παίξε με πηλό

Ο πηλός έχει μπει στην ζωή μας δυναμικά τα τελευταία χρόνια. Το να δημιουργήσεις κάτι από την αρχή με τα χέρια, θα σε βοηθήσει να συγκεντρωθείς και να νιώσεις δημιουργική.

Οργάνωσε μια free day

Διώξε μια μέρα τις υποχρεώσεις και πήγαινε μια ημερίσια εκδρομή. Φτιάξε μια λίστα με αγαπημένη μουσική, μπες στο αμάξι, στο τρένο ή στο λεωφορείο και πήγαινε κάπου κοντά. Οι μικρές αποδράσεις, είναι σαν τα ταξίδια, αλλά δεν κοστίζουν ούτε τόσα χρήματα, ούτε μέρες από την άδεια.

via:

 

Written by: Δέσποινα Πετρίδου

Rate it

0%