4+1 συμβουλές που εύχομαι να ήξερα νωρίτερα όσο έκανα δίαιτα

4+1 συμβουλές που εύχομαι να ήξερα νωρίτερα όσο έκανα δίαιτα

  •  

     

    Επειδή ξεκινά η περίοδος της δίαιτας πιο εντατικά από ποτέ, μοιράζομαι μαζί σου τα δικά μου συμπεράσματα πριν ξεκινήσεις

    1. To ταξίδι της σωστής διατροφής και της δίαιτας είναι ένα ταξίδι που δεν πηγαίνει πάντοτε στον προορισμό του όπως το φαντάστηκες. Μπορεί να πέσεις σε ξέρες, να έχει πολλά μποφόρ, να γυρίσεις στην στεριά και να ξαναφύγεις για τον προορισμό. Το πόσο θα αντέξεις στο πλοίο αυτό, είναι κάτι που εξ΄αρχής δεν το ξέρεις όμως, μπορείς να πάρεις από την αρχή απόφαση πως δεν θα φτάσεις γρήγορα. Αν το ξέρεις αυτό, τότε δεν περιμένεις στο κατάστρωμα, αλλά αράζεις βολικά, σε ένα καλό σημείο που σου ταιριάζει, και δεν ανυπομονείς κάνοντας σπασμωδικές κινήσεις.

     

    2.  Άλλο διατροφή, άλλο δίαιτα. Η διατροφή είναι μια γενική λογική, μια φιλοσοφία που δεν φεύγει ποτέ από δίπλα σου και την ακολουθείς για πάντα. Αν μιλάμε για δίαιτα, μιλάμε για μια διατροφή με θερμίδες που πρέπει να είναι λιγότερες από αυτές που καις κάθε μέρα. Αυτό σημαίνει πως κατά πάσα πιθανότητα, δεν θα είναι κάθε μέρα ευχάριστη. Και μπορεί οι διατροφολόγοι να λένε πως "δεν θα πεινάσεις" όμως αυτό δεν ισχύει συνήθως. Γιατί όταν θα δεις στη δίαιτα το 120 γρ. στήθος κοτόπουλου και θα το βάλεις στο πιάτο σου, θα καταλάβεις. Είναι πολύ στη μόδα να βλέπεις τορτίγιες με αβοκάντο, έξυπνες σοκολατένιες μπαλίτσες με ταχίνι κ.ο.κ αλλά όλα αυτά δεν αφορούν κάποιον απαραίτητα που κάνει δίαιτα - εκτός κι αν έχεις κάποια γεύματα χάρητος (οι θερμίδες των οποίων θα πρέπει να αφαιρεθούν από τα υπόλοιπα γεύματα).

     

    3.  Νιώθεις πως δεν θα προλάβεις, νιώθεις πως το σώμα σου δεν συμμετέχει τόσο ενεργά στη προσπάθειά σου; Ίσως έφτασε η ώρα να αξιολογήσεις ξανά τους στόχους σου και κατά πόσο πραγματοποιήσιμοι είναι. Δηλαδή, είναι πολύ δύσκολο, έως απίθανο να θέλεις να αποκτήσεις ένα σωματότυπο με καμπύλες αν το σώμα σου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ! Και από την άλλη, αν θέλεις να χάσεις αρκετά κιλά, τότε δεν είναι δυνατό να τα χάσεις σε 2 μήνες, εκτός κι αν κάνεις κάτι που θα φρικάρει τόσο το σώμα σου που θα χάσει τα κιλά αλλά δεν ξέρεις τι ακριβώς έχασες (νερό; μυïκή μάζα;) και πόσο γρήγορα θα τα πάρεις πίσω. 

     

    4.  Αν δεν έχεις προσωπικό σεφ, τότε πρέπει να πάρεις μια ακόμη απόφαση. Πως θα πηγαίνεις συχνά για ανεφοδιασμό στο σούπερ μάρκετ γιατί πάντα κάτι θα σου τελειώνει. Είτε θα είναι οι ριζογκοφρέτες, είτε η γαλοπούλα, είτε κάτι άλλο. Επίσης θα πρέπει να έχεις χρόνο για να μαγειρεύεις - εκτός κι αν δώσεις ρητή εντολή στο διαιτολόγο σου πως δεν πρόκειται, οπότε θα οργανωθείς διαφορετικά.

     

    .

      Σύντομα θα σου συμβούν 2 πράγματα - το καλό είναι πως θα συνηθίσεις στις λιγότερο έντονες γεύσεις, στις λιγότερο λιπαρές ουσίες και στις μικρότερες ποσότητες. Θα καταλάβεις πως πολλές φορές έτρωγες χωρίς πραγματικά να πεινάς και πως ήσουν εξ'αρχής ΟΚ με λιγότερη τροφή. Το κακό είναι πως, επειδή οι τροφές αν θες να αδυνατίσεις είναι περιορισμένες, σύντομα θα έχεις κάνει όλους τους πιθανούς συνδυασμούς για πρωινό και σνακ και θα βαρεθείς. Εκεί πρέπει οπωσδήποτε να πεις στο διαιτολόγο σου πως, φτάνεις στα όριά σου και θα πετάξεις το γιαούρτι στα σκουπίδια για να φας τυρόπιτα, που ΟΚ, είναι εντάξει κι αυτό

     

     

     

     

     

     

    πηγη: e-daily.gr

     

     

     

Συντάκτης

ΤΩΡΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ

Coffe Day 200
Coffe Day 200