fbpx

Ενδιαφέρον

Αυτά τα διατροφικά λάθη κάνουν τις λιγούρες σας χειρότερες

today23/03/2023 3

Background
share close

Οι λιγούρες δημιουργούνται από έναν συνδυασμό διαφόρων παραγόντων.

Κρίνοντας από τα εκατομμύρια συν αποτελέσματα που πήρα αφού έψαξα στο google «πώς να σταματήσεις την λαχτάρα για φαγητό», είναι ξεκάθαρο πως πολλοί άνθρωποι το έχουν σκεφτεί διάφορους τρόπους για να σταματήσουν τις λιγούρες που νιώθουν.

Όμως αυτό που ίσως δεν έχετε σκεφτεί είναι ότι μπορεί να κάνετε εν αγνοία σας κάποια πράγματα τα οποία να χειροτερεύουν τις λιγούρες σας. Ας δούμε ποια είναι αυτά.

Λάθος 1: Τρώτε βαρετά γεύματα

Όταν επιλέγετε να ακολουθήσετε μια υγιεινή διατροφή ή να κάνετε δίαιτα, συνήθως επιλέγετε τροφές που είναι υπερβολικά άνοστες και βαρετές και φυσικά προετοιμάζεστε για αποτυχία. Αν δεν απολαμβάνετε το φαγητό, μπορεί νιώθετε περιορισμένοι και αυτό να προκαλέσει λιγούρες.

Αντ ‘αυτού, φροντίστε να προσθέσετε στη διατροφή σας τρόφιμα που σας κάνουν να νιώθετε χαρά και ικανοποίηση. Και φυσικά ασκήστε το μέτρο αντί να κόψετε τελείως τα αγαπημένα σας φαγητά.

Λάθος 2: Δεν αντιμετωπίζετε το άγχος σας

Το άγχος μπορεί να επηρεάσει την ψυχική και σωματική σας υγεία. Γι αυτό και η εύρεση απλών τρόπων για να το διαχειριστείτε θα μπορούσε ενδεχομένως να σας βοηθήσει να μειωθούν οι λιγούρες που νιώθετε κατά διαστήματα.

Λάθος 3: Δεν τρώτε για πολλές ώρες

Αν παραμείνετε πολλή ώρα χωρίς να φάτε ή δεν τρώτε όλες τις ομάδες τροφίμων (π.χ. ένα μείγμα πρωτεϊνών, υδατανθράκων και λίπους) μπορεί να σας κάνει να πεινάτε περισσότερο και να θελήσετε να φάτε κάτι για να αποκτήσετε γρήγορα ενέργεια, όπως η ζάχαρη και τα γλυκά. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο όταν πεινάτε, αναζητάτε κάτι γρήγορο, εύκολο, νόστιμο και συνήθως με εξευγενισμένους υδατάνθρακες. Μια λύση είναι να έχετε πάντα ένα σνακ στη διάθεσή σας, ώστε να μη μένετε για πολλές ώρες χωρίς να φάτε κάτι.

Λάθος 4: Χρησιμοποιείτε την τροφή ως συναισθηματικό δεκανίκι

Οι λιγούρες μπορεί μερικές φορές να είναι ένα «σήμα» ότι νιώθετε ένα συναίσθημα, όπως ότι είστε τεταμένοι, αγχωμένοι, καταβεβλημένοι, ενοχλημένοι, κουρασμένοι ή βαριεστημένοι. Στη συνέχεια, είναι εύκολο να αποκτήσετε τη συνήθεια του συναισθηματικού φαγητού .

Μια λύση για να μειώσετε το συναισθηματικό φαγητό είναι να φτιάξετε μια λίστα ιδεών (που δεν περιλαμβάνει το φαγητό) για το τι μπορείτε να κάνετε όταν νιώθετε ένα από αυτά τα συναισθήματα. Για παράδειγμα, όταν είστε σε ένταση, πιείτε ένα τσάι ή κάντε μπάνιο ή αν είστε κουρασμένοι, αφιερώστε πέντε λεπτά και κλείστε τα μάτια σας σε ένα ήσυχο μέρος ή κάντε έναν σύντομο, γρήγορο περίπατο έξω.

πηγή: jenny.gr

Written by: Δώρα Γκορτσίλα

Rate it

0%